יום שישי, 21 בפברואר 2014

דיוק ויעוד

כשמתאמנת שעשיתי איתה תהליך, באה ומספרת לי שהשינויים הפנימיים שעבדנו עליהם בוראים לה חיים אחרים, מדוייקים עבורה, פותחים אפשרויות שהיו סגורות קודם לכן, זה מרגש...
מרגש אותי להיות בייעוד שלי לעזור לאנשים לשנות את החיים של עצמם.
לדייק את האמת שלהם, לשנות את החשיבה ולברוא לעצמם מציאות נכונה עבורם.
היום אני גאה, לא גאה מתוך התנשאות... אני גאה בתהליך שאני עושה עם אנשים.
גאה באישה שמספיק אמיצה להגיע לשנות את החיים שלה, להיות מספיק חשובה לעצמה...
היום אני מספיק גאה בעצמי בכדי לשלוף את ההמלצה שהיא כתבה לי כשסיימנו את התהליך והיא המשיכה בכוחות עצמה

"עידית התאימה את עצמה אליי, ראתה אותי ממש טוב והלכה בקצב שלי. לא לחצה עלי מבחינת זמן ומבחינת התוכן שהתאים לי. מאד מכוונת ומדוייקת.
קיבלתי המון תובנות על עצמי, איך אני משפיעה ואחראית לחיים שלי, קיבלתי כלים לשינוי החשיבה שלי, וכלים מעשיים לשימוש ביומיום שמתאימים לדרך שלי.
אני כבר בתוך התהליך רואה את השינוי בשטח, ויוצאת מהאימון עם המון ביטחון, ביטחון בעצמי בהחלטות שלי וידיעה ברורה של הדרך שמתאימה לי."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה