יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

"מלכודת החיצוני" - מאמר ראשון, בדרך לשינוי...

לפני היציאה לתהליך שינוי בחיים, לפני הריצה קדימה אני ממליצה ללקוחותי לערוך בדיקה אישית,להסתכל לרגע על החיים שלנו, האם זו אינה מלכודת החיצוני. ומהי?
הרבה פעמים אנחנו מסתכלים החוצה על הסובבים אותנו, איך הם חיים, ממה הם מתפרנסים, על הדרך שהם עושים זאת, על הזוגיות שיש להם, או בקיצור על מה שיש לאחר בהרבה מהמקרים אנחנו רוצים כמו של האחר מבלי לבדוק את ההתאמה לעצמינו...
מה הדברים החשובים לי בחיי, מי הסביבה הקרובה והתומכת שלי, האם הרצון לשינוי תואם את מי שאני.
ההסתכלות החוצה גורמת לנו לתחושת החמצה, מתוך מחשבה שלאחר יש משהו שווה יותר, בעקבות כך אנחנו לא מסוגלים לראות שמה שיש לנו שווה, שהחיים שלנו מתואמים לעצמנו. בדיקה מחודשת מאפשרת להבין האם דרוש בכלל שינוי.
אם גילינו שכן...
שלמות עם מי שאני, ומה נכון לחיים שלי, מאפשר יציאה לשינויים נכונים יותר לעצמי בפחות בילבול ויצירת כיוון נכון יותר מבפנים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה